Ikea

Det blev en lång dag idag, känns det som iaf. Direkt efter jobbet åkte jag, Kjell och Anna till ikea. Som tur var fick vi låna annas brors bil, annars hade vi inte lyckats ta oss hem. Vi fick med oss en expedit hem med en del tillbehör och självklart en del annat smått och gott. vi köpte även en fin lykta på chilli som matchar den stora vi redan har och som kommer passa underbart fint på vår altan som snart är klar :-)

Livet leker just nu och det händer mycket spännande i livet. Hade jag vetat att jag skulle få nytt jobb hade jag kanske tackat nej som tränare till P97 för jag har ju ingen aning om hur mycket tid jobbet kommer ta, men nu är jag nog glad att jag inte visste det när jag tog beslutet om att ta över dem. För jag längtar väldigt mycket till det också, å ännu bättre kändes det nu när jag i inboxen hade fått två supergulliga mail från föräldrar i laget som svar på det träningsprogram jag skickade ut igår. Verkar vara en härlig föräldragrupp också, det ska man inte underskatta!

Nu måste jag verkligen hoppa in i duschen för jag ska upp extra tidigt imorgon eftersom cykeln är på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0