Ännu en underbar onsdag

är snart till ända, men det gör nästan ingenting för nu är jag ledig i fem dagar vilket känns helt underbart. Fast det är ingen sovmorgon imorgon direkt, kvart i nio ska vi hämta upp mamma och åka in till stan för att min kära syster har fått för sig att hon vill flytta typ en km. Det jobbiga är att hon bor på fjärde våningen i ett hus med en pytteliten gammal hiss. Som tur är det nog många som kommer hjälpa till så förhoppningsvis tar det inte hela dagen. Sen så verkar det som om vi dessutom ska agera flyttfirma till killen som hon byter lägenhet med. Han hade tydligen bara en flyttvän och ville egentligen inte flytta redan nu men eftersom helena insisterade och lockade med lite hjälp i flytten så gick han tillslut med på det. Schysst att hon bara bjuder ut vår hjälp sådär lixom...
Sen så finns det miljoner andra saker som jag borde göra imorgon men jag tror bara jag tänker njuta av att vara ledig. Jag ska försöka att släppa allt som har med jobb att göra men samtidigt vet jag att det kommer bli väldans stressigt med allt som ska göras nästa vecka när ledigheten väl är över och kanske är det bättre och tjuvstarta lite med det hemma. Vi får se. Nu ska vi snart se vidare på double impact som vi pausade när det var dags för big brother. Tidigare till middagen såg vi derailed. JCVD är självklart huvudrollsinnehavare i båda filmerna :-) Double impact såg jag faktiskt för inte så många år sedan så jag tror att jag ska roa mig med lite pysslande samtigt. Jag är bara på andra dagen på resan än så länge i mitt fotoalbum.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0