Vinst mot USA!?!?!

Sverige började ju faktiskt matchen riktigt bra, USA betydligt mer tveksamt än vad jag förväntat mig. Å så hade ju Sverige en hel del flyt. Andra halvlek spelade vi ungefär som vi gjort i tidigare matcher medan USA tryckte på mer och mer. Men matchen slutade 2-1 precis som tinna tippat :-) jag tror absolut Sverige har en mycket bättre chans att slå ut Australien än Brasilien så det ska bli spännande på söndag, hoppas jag kan se matchen trots mina planer för söndagen.

För övrigt i fotbollsvärlden börjar det hända lite saker iaf. Fler spelare blir signade men framförallt blir fler datum för matcher spikade. Det känns nästan som om Real bara spelar mot barcelona för tillfället. Tydligen ska de spela två matcher mot varandra i Spanish supercup i augusti.
Spelprogrammet för ligan är också klart och det är avspark 21 aug, åh vad jag längtar!!! I ligan möter de iaf inte barcelona förrän i december, rätt skönt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0