Snart smäller det

Imorgon åker vi till Grekland! Ska bli sjukt härligt. Jag har fått för mig att vi åker sent på dagen och att dagen är hur lång som helst så att jag hinner göra typ allt imorgon. Jag har ju inte börjat packa överhuvudtaget, inte ens gjort ngn lista. Jag borde gå och kolla så att jag har tvättat allt jag vill ha med men det tror jag att jag borde ha gjort för jag har tvättat det mesta i veckan. Vi borde skriva ut Kjells flygbiljetter igen för vi har uppgraderat med bagage på honom, vi tänkte först dela på en väska men vi bestämde att det är skönare att ha varsin så man slipper oroa sig över vikten och så. Om det inte var för reals match inatt så skulle jag nog ändå va i rätt bra fas inför resan men nu känner jag att det kan bli svårt att få till sömnen optimalt. Matchen börjar kl 4 och det är uteslutet att jag skippar matchen, jag har ju längtat ihjäl mig efter att få se dem så det tänker jag helt enkelt göra. Nu är det tre och en halvtimme kvar till match och jag borde väl börja packa för det vill jag nog ha gjort så det inte blir stressigt med själva packningen imorgon. Å sen är det nog inte så lång tid kvar innan det är match och då är det nog nästan ingen ide att försöka somna och få ngn bra sömn. Utan alltså lär jag gå och lägga mig vid sex när matchen är slut och då borde jag ju sova minst till klockan 12 för att få hyfsad sömn inför resan och då är det inte alls lång tid innan vi ska åka å vi borde städa iaf lite innan vi åker och jag måste duscha och raka benen osv osv. Illa! Jag som hade tänkt att jag kanske borde träna på fm men det tror jag bestämt jag avbokar redan nu. Hursomhelst borde jag sluta blogga och börja packa!

Kom på att jag ville blogga om sveriges brons, öqvist tabbar, freja, kapten corellis mandolin och annat kul men det får jag nog bortprioritera helt enkelt. Fick iaf ett tips på en bra film som tydligen går på fyran nu som nog får stå på medan jag packar. Vi hörs om typ två veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0