Sjukt nöjd

med dagens träningspass. Vi sprang 2,6:an, det var jobbigt eftersom det alltid är jobbigt att springa men det var inte superasjobbigt hela tiden utan ibland kunde jag komma på mig själv med att må rätt bra faktiskt. Dessutom kändes det som om vi faktiskt inte tog oss fram i krypfart, självklart hade vi inte tidtagaruret med just idag då men jag tror det var snabbaste gången hittills vilket känns skönt. Efteråt var det dags för backintervallen, vi körde lite längre sträcka men bara 3 gånger 3. Fysen känns nästan tråkigast och segast faktiskt men den gjorde vi iaf och även där kändes det rätt okej kraftmässigt.

Jag läntar till grekland hur mycket som helst och ser verkligen fram emot det men det är en liten nackdel med att vi åker, och det är ju sommarträningen. Den kommer definitivt bli lidande av att jag är där, det blir nästan så att jag missar två veckors träning och det känns lite tråkigt nu när vi har kört så bra som vi har gjort. Å visst, man kan ju träna i grekland också men jag bara anar att det inte kommer bli så, jag lär inte packa med springskor tex. Aja vi får se.

Nu är klockan rätt mycket och jag funderar på om jag ska laga någon mat eller inte. Det lutar åt inte, eller nudlar kanske. Det lutar också åt att jag gör en blåbärspaj till Kjell för att fira hans semester :-) Är sugen på att se en bra film ikväll men det känns som om vi har sett typ alla, någon som har ngt tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0