känns sådär

att jag börjar om sex timmar och är hur pigg som helst. Det är inte bra med sovmorgon ;-), de ringde från jobbet i morse och sa att jag kunde komma en timme senare för att det var så lugnt, så jag började strax före elva. Visserligen vaknade jag när Kjell kom hem från jobbet men låg och slappade i några timmar vilket har gjort att jag inte är ett dugg trött nu. Som tur är slutar jag väldigt tidigt imorgon så jag hinner hem och ta en power-nap innan jag och tinna ska träna. Kan tänka mig att jag kommer vara mindre sugen på det när jag har kommit hem och varvat ner efter jobbet, men jag ska nog kunna tagga till. Efter träningen kan jag ju vara nöjd och känna mig duktig som tränat tre gånger den här veckan med. idag var det inte riktigt lika tungt som i måndags men det gick ju inte fort om man säger så... Skulle va skönt om man märkte något resultat i höst men som det känns nu kommer man inte göra det. Imorgon är det nog den träningen som jag tycker minst om av våra varianter, det är först lite löpning och sedan intervaller och intervallerna avskyr jag som pesten ungefär, men jag vet att det är det jag behöver träna mest på så det är väl bara att bita i det sura äpplet...

Kommentarer
Postat av: Magnus

Vad duktiga ni är kämpa på nu!!

2011-07-07 @ 08:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0