Jaha så var det dags att börja jobba igen då

Det känns faktiskt inte plågsamt jobbigt, visst jag skulle vilja vara ledig men samtidigt ska det vara kul att komma tillbaka och träffa barnen och kollegorna som jag inte kommer träffa alls så mycket i framtiden. Å det är ju bara en vecka och lite mer sen har jag några dagar ledigt igen innan verkligheten börjar på allvar. Jag har dessutom sovmorgon imorgon så jag tror jag ska överleva. Jag stänger halv sex imorgon men sen är det träning vid åtta, jag får se vad jag hittar på däremellan men något kommer jag säkert på. När det gäller träningen är det lite blandade känslor. Det ska bli skönt att komma igång igen men samtidigt är jag inte överförtjust i träningar utan tillgång till hall och jag är lite rädd att jag inte kokmmer palla med. Samtidigt känns det ju skönt att jag har tränat iaf hyfsat under sommaren. Visserligen körde vi bara tre veckor i stort sett men det blev en vilovecka efter eken och sen 1,5 viloveckor i grekland och den resterande tiden körde vi faktiskt ett pass mer i veckan än vad som var skrivet. Dock så känner jag ju inte att det har gett så värst mycket men konditionen lär ju inte ha försämrats så värst mycket heller och det skulle den väl ha gjort annars. Jag hoppas att vi iaf blir några stycken som kommer regelbundet på träningarna nu framöver även om jag inte direkt har superhöga förväntningar när det gäller närvaron. Realisten i mig säger att det kommer vara rätt lågt deltagande framförallt nu i början på augusti för det är faktiskt många som har semester fortfarande och jobb, fotboll eller annat som kommer komma en hel del i vägen.

Nu ska jag snart iväg på en tripp till Täby Centrum, ska kolla lite på mobilmöjligheter tror jag och annat smått och gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0