Vad sägs om Forlan

Jag läser inte sillyseasonartiklar till vardags och brukar inte ägna särskilt många minuter till att spekulera kring olika transfers men nyss såg jag en rubrik Jag är inte skyldig dem någonting eller något liknande och under var det en bild på forlan. En fråga dök genast upp i mitt huvud, vad sägs om forlan? Skulle han passa i real? Mitt snabba svar blir nej, av flera anledningar. Framförallt så känns han rätt gammal och förmodas redan ha haft sin topp, men det sa jag nog när han bytte till atletico för flera år sedan och oj vad fel man kan ha. Ett lån säsongen ut kanske, men det lär ju inte han vara så intresserad av och under hösten har väl hans spel haft själ nog till att frågesätta hans form. Visst han var fenomenal många stunder i vm men sedan dess har iaf inte jag hört så mycket positivt om honom. Aja det var slut sen, inga mer spekulationer, det får avgöras på högre ort och så får det bli som det blir. Ser iaf som vanligt fram emot kvällens fotbollsmatch med spänning och glädje men även massa oro och nervositet.

Däremot så är jag inte säker på att jag förstått att vi har match idag (handboll). Är inte illamående nervös än iaf,äh det kommer nog...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0