Otur

Real madrid spelade precis oavgjort mot almeria 1-1 och det var inte rättvist. Sport är inte alltid rättvist och det är väl bara nått man måste acceptera. Igår när jag var på handbollsplanen som domare tänkte jag att jag nog i fortsättningen inte kommer vara så dömande mot domarna i framtiden, det höll i sig i ungefär en sekund. Visst domare är bara människor och jag tycker inte om att lägga fokus på dem eller klaga på dem men ibland går det inte att låta bli. Tycker att real blir blåsta på minst två straffar idag bland annat. Sen att almeria får in ett stolpein skott utan att ha varit särskilt farliga alls innan det och att real avslutar matchen med ett klockrent skott i virket, det är surt men sån är verkligheten. Nu har barcelona chansen att dra ifrån ytterligare i ligan men jag hoppas verkligen att malaga kommer göra allt för att det inte blir så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0