Mitt 2011

Känns spännande och lockande. Jag är nu ordentligt utvilad, kommer förmodligen vara dödstrött på tisdag eftersom jag inte gjort mycket överhuvudtaget på två veckor nu men jag längtar iallafall tillbaka till jobbet. Till alla härliga människor och framförallt till mina härliga busfrön. Ser verkligen fram emot måndagen och alla skratt och kramar dagen kommer fyllas med!?
Ser fram emot att matcherna drar igång nu, är otroligt spelsugen även om jag är fruktansvärt stel i kroppen och har ont på många ställen sen veckans träningar. Är dock inte lika sugen på handbollen med allt annat runt omkring själva spelet. Borde verkligen tagit tag i att skriva ett protokoll nu under ledigheten men jag VILL inte annars har jag faktiskt gjort alla måsten och alla borden :-)
Jag ser fram emot nya utmaningar och nya erfarenheter i arbetslivet, handbollen och privatlivet, vem vet kanske sår jag min första gräsmatta det här året.
Jag ser verkligen verkligen verkligen fram emot den 14 april och ännu mer den 16 eller 17 såklart vilken dag det nu blir :-)

Jag har inga nyårslöften i år, men jag vill faktiskt äta lite mer hälsosamt än jag gjort på sista tiden för det har varit fruktansvärt faktiskt. Jag vill träna lite mer också, å när man vill något borde det ju inte vara så svårt att faktiskt göra det. Fast jag vet att frestelserna och latheten ofta får bestämma över mig. Bestämmer jag mig för något så kan jag vara vansinnigt envis och därför borde jag kanske verkligen bestämma något men samtidigt är det nog precis därför jag inte bestämmer mig för något av det här, då vet jag att jag kommer behöva följa det, så därför är jag lite mer vag i mina mål och tankar. Jag vill och så länge jag vill gör jag det, är det en dag jag inte vill så hoppar jag över det. Vilket blaj det blev, haha lite förvirrande kanske och helt klart ointressant iaf :-)

Jag har ju lyckats vända på dygnet totalt och den senaste veckan har jag lagt mig tidigast 3 och sovit till 11-12 nånting, ikväll tänkte jag börja vända tillbaka dygnet så det betyder att det snart är läggdags. Tror jag kommer kunna somna relativt fort, normalt när jag går och lägger mig somnar jag på helt ärligt mindre än två minuter, har jag svårt att somna tar det kanske tio minuter men det förekommer bara några enstaka gånger per år. Nu är jag ju såklart inte det minsta trött eftersom jag sov rätt länge idag men jag gick faktiskt upp tidigare bara för att kunna somna ikväll och jag tror nog att jag kommer lyckas. Ska lägga mig och läsa och ge det en chans iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0