Gammal som gatan

känner jag mig idag. Allt med karriär, hus och andra val jag gjort i livet gör att jag känner mig rätt mogen och till åren kommen, idag ska vi dessutom på ett möte på ett försäkringsbolag för att diskutera försäkringar, hur illa är inte det. Å andra sidan funderar jag på att gå dit i min träningsoverall (den jackan jag målat i och mina svarta mjukisbyxer - snyggt!) å det måste ju dra ner mognadsgraden lite tycker jag :-)

Taggad för match är jag iaf. Å inte superduperäckligt nervös faktiskt än, men det var jag inte så långt innan förra matchen heller å så tror jag att det beror lite på våra förutsättningar idag. Man kan väl säga att vi är inte favoriter och borde nog förlora rätt stort men dem oddsen tycker jag faktiskt rätt bra om och jag vet ju att allt är möjligt så idag ska vi gå in med minst lika bra kämparvilja som sist och lyckas med allt vi tar oss för så kan vi nog bli rätt nöjda ändå :-)
Å så ska lovi hålla nollan och då borde vi ju rent teoretiskt få minst en poäng iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0