Boll-lekis

startar imorgon och jag kan ärligt säga att jag inte är så värst sugen på att gå dit, men det blir säkert trevligt när man väl är där som vanligt. Dock så ser jag fram emot handbollsträningen med damerna, å det är ju kul. Hoppas mitt lår inte ställer till några problem. Jag skippade ju träningen igår för att jag vill bli helt bra i benet och jag kände att det verkligen har varit på bättringsvägen och ville inte riskera det. Hade tänkt att träna hemma men tyvärr blev det inte så och inte idag heller. Om en timme börjar reals match mot sevilla och den vill jag inte direkt missa.
Idag har vi gjort rymdraketer på förskolan, måste fundera lite över femårsgruppen imorgon. Än så länge är de väldigt ivriga iaf när det gäller vårt rymdtema.

Nu blir det till att börja med middagen, kyckling, potatis och brunsås får det nog bli :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0