Arbetsvecka ett avklarad

Jag säger det om och om igen men jag har verkligen ett fantastiskt jobb :-) Den här veckan har precis som vanligt gått väldigt fort. Nästa vecka börjar vi med den "vanliga verksamheten" å då kommer det gå ännu fortare. I helgen blir det nog en hel del handboll, jag har kännt av låret idag men inte så mycket, å andra sidan kände jag inte av det när jag joggade på träningen igår heller utan det var bara när jag sprang fort (alltså för att vara mig). Jag hoppas verkligen att det inte ska vara några problem utan att jag kommer kunna spela för fullt i helgen, tror jag vill spela med b-laget också.
Imorgonbitte drar iaf handbollsskolan igång och jag har lovat tinna att vara där och stötta hennes tjejer. Sen kanske jag kommer vara tvungen att dömma en match, jag hatar verkligen att vara domare så jag hoppas på ett mirakel och att jag slipper. Sen är det ju direkt till uppsala som gäller och jag är faktiskt enormt taggad för match. Jag tänker iaf göra mitt absolut bästa och ge allt jag har så får vi se hur långt det räcker. Kul ska det iaf bli att träffa karin och se hennes nya lägenhet. Jag vet inte om det blir en hemmakväll eller utgång som gäller men det blir säkert kul oavsett. På söndag kommer det väl handla om att ta sig hem från uppsala och så kanske en b-lagsmatch då... Det som är riktigt tråkigt är att den krockar med reals match mot almeria men men får se hur det blir med allt.



Kommentarer
Postat av: Sonja

Titta din vhk mail samt FB inkorg, kanske kan fixa mirakel ;-))

2011-01-14 @ 21:53:34
URL: http://mitt-jambalaya.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0