Åh va kul

Att vara två lag plus en avbytare så man kan spela tvåmål på träningen :-) Synd bara att det första jag gjorde var att sträcka mig så jag inte alls kan gå för fullt. Precis när jag äntligen inte har lika ont i tån och hälen kommer massa andra skavanker, jag kanske börjar bli gammal?

Ikväll räcker inte tiden till, vill så mycket och egentligen borde jag redan gått och lagt mig för över en timme sen. Just nu spelar real match, 1-1 står det och andra halvlek börjar när som helst. Real har varit bäst hittills och hoppas verkligen de får utdelning snart. Det var ramos som gjorde målet :-D Måste bara tillägga också att jag avskyr reyes, tvi och blä för honom tål inte att se honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0