Varför är jag inte trött?

Kan det vara för att jag sov lite drygt nio timmar inatt kanske. Men ändå, idag har jag jobbat 7.45-17.30 och sedan föreläsning 18-21. Tycker att jag borde vara åtminstonde lite trött men icke sa nicke.
Jag borde bara gå och lägga mig så att jag iaf har en möjlighet att somna, det brukar ju aldrig vara så svårt direkt heller. Imorgon har jag en ganska slapp dag på jobbet och ska även få min allra första preffesionella massagen någonsin. Efter jobbet ska jag träna, bröt ju den braiga trenden med träning varje dag rätt hyfsat direkt den här veckan, igår blev det ingen träning, istället lite mys och kvalitetstid med min kärlek, idag blev det ingen för att vi var för få och klockan var faktiskt rätt mycket när vi kom hem. Jag ser även fram emot att jobba lite med mitt 09-album imorgonkväll :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0