Så härlig dag!

Jobbdagen var perfekt, älskar att göra utflykter och tekniska museet är nog en av mina favoriter, skansen en härlig vår/sommardag är väl det som toppar. Vi såg en 4D-film, rymdresan, var ganska bra. Det stod att den var från 4 men jag tycker nog att det borde varit lite mer basic isf, det var säkerligen en hel del som även våra femåringar fick ut av det men det var nog ännu bättre för en i min ålder eller iaf en mellanstadieelev. Mitt i filmen var det en tävling där man fick svara på frågor om rymden, det gick på tid och man fick fyra svarsalternativ, jag vann :-) Visserligen kanske det bara var typ 10-15 vuxna därinne men ändå :-)
När vi kom tillbaka var det dags att gå hem, å när jag kom hem insåg jag att jag hade en helt ledig kväll framför mig, iaf en hel del timmar å det var verkligen helt underbart. Jag skulle lätt kunna vänja mig vid att inte gå på Boll-lekis. Själva boll-lekiset är väl inte alls så farligt och skulle det ligga i samband med min träning så att det bara skulle gå en timme av min fritid skulle det vara rätt lugnt men nu kunde jag lixom slappa i tre och en halv timme.
Träningen var väl katastrofal egentligen men jag hade konstigt nog rätt skoj ändå. Blev dock irriterad i slutet för att det kändes som om många inte gav ens hälften.
Det blir spel med b-laget på lördag, skulle vara trevligt med middag och spel med de bästa på kvällen sen men vi får se hur det blir. Borlängematchen har jag inte så mycket tankar om just nu. Visst kommer det vara drygt att vara borta heeeela söndagen och förmodligen åka på storpisk men ändå känns det faktiskt inte helt hemskt. Jag brukar ha väldigt trevligt och roligt när vi åker på de här "jobbiga" långresorna förhoppningsvis blir det så nu med.
Blev helt förkrossad i hallen när jag trodde att real spelar sin match på söndag och att jag isf skulle missa den men direkt när jag kom hem kollade jag upp det och de spelar ju på lördag och då blev jag glad igen. Visserligen krockar det kanske med en spelkväll men jag behöver inte se hela matchen bara ha möjlighet till det och ha på den i bakgrunden och titta mer aktivt då och då beroende på hur det går. Jag håller verkligen på att få abstinens för att det är så långt mellan matcherna. Jag vande mig verkligen med två matcher i veckan även om det här säkert är bättre för spelarna och resultatet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0