Raul gör det igen :-)

mål i europacupen alltså, han har gjort 71 mål och leder före inzaghi. Schalke spelade oavgjort med Valencia igår (1-1) och eftersom det var i spanien har ändå schalke ett helt ok utgångsläge inför hemmamatchen men jag räknar verkligen inte med att de går vidare, hoppas får man väl lite lätt iaf. Han blev iaf varmt välkomnad tillbaka till spanien med banderoller och sånt, kanske ångrar sig alla valenciafans efter att han lyckades kvittera men det tror jag inte.

Vi har precis ätit pannkakor här, det är utflykt imorgon och då gör jag nästan alltid pannkakor, mums! Jag och Fia ska åka med de äldsta barnen till takniska museet. Jag älskar att åka iväg med barnen, tycker nog nästan att det är roligare än vad de gör, fast bara nästan. Vi håller på med ett rymdtema och lägligt nog har de en rymdutställning på tekniska.

Den här veckan började med en planeringsdag då förskolan var stängd och sedan var det tisdag med en stängning för mig vilket jag normalt har på måndagar så jag har verkligen ingen koll på vilken dag det är. Rätt ofta tror jag att det är tisdag idag men det är det ju inte. Imorgon behöver jag inte gå på boll-lekis, det första sedan vi startade upp det i höstas trots att vi från början sa att det viktiga var att vi var många som kunde dela på ansvaret så att man inte skulle behöva vara där varje tillfälle. Aja det ska bli skönt imorgon iaf, är superglad för att malin och disa ställer upp :-) Även om jag kommer sakna middagen med tinna lite. Men det ska bli grymt skönt att hinna hem efter jobbet, visserligen kommer jag nog sluta senare än vanligt imorgon för jag tror inte vi kommer vara tillbaka när jag slutar egentligen.

Nä nu tror jag jag ska göra lite efterätt och slappa i soffan till någon film eller serie, livet är härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0