Onsdag :-)

Jag älskar onsdagar. Det är min lyxdag på jobbet, jag jobbar precis lagom länge och precis rätt timmar. Jag slutar kvart i tre vilket bara det är en så härlig lyx tycker jag, speciellt eftersom jag sällan har något inbokat på onsdagkvällarna, underbart! Idag kom jag visserligen inte därifrån förrän närmare halv fyra för jag visade eventuella nya föräldrar förskolan och de hade massa frågor och var supertrevliga så det tog ett bra tag faktiskt.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan laga middag och försöka underhålla mig och vara vaken till åtminstonde tiotiden. På onsdagar kommer jag hem så tidigt, jag har faktiskt varit duktig och tränat lite flera onsdagar på sista tiden och efter duschen har jag haft som vana att somna och sovit i typ två timmar. Vilket visserligen har passat rätt bra när real haft sena onsdagsmatcher men å andra sidan har jag inte haft så lätt att somna på nätterna sen och varit superseg på torsdagarna då jag öppnar, så ikväll har jag bestämt att jag ska försöka hålla mig vaken för att sedan få en bra nattsömn.

Imorgon är det som vanligt en heldag på jobb och i hallen. Jag jobbar 6.15-14.45 och 16.30 är det boll-lekis och innan det brukar jag träffa tinna och planera och äta innan träningen. Så är det boll-lekis till 17.15 och sen är det egen träning 19-20.30. Det är så drygt med alla glapp som är precis för korta för att jag ska orka åka hem och ändå väldigt långa så de blir sega, eller iaf det glappet mellan boll-lekis och egen träning. Sist hade jag med min dator och kunde jobba lite, undra om jag inte ska göra samma sak igen... Imorgon ska tydligen nya tränaren komma och presentera sig, ska bli intressant och se vad han (avslöjade jag för mycket nu?) har att säga och reaktionerna bland spelarna.

nä nu börjar vattendropparna ropa efter mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0