I fas igen

Känns det som iaf :-)
Vi får väl se när tröttheten slår till men just nu är jag pigg iaf. Det blev ingen middag igår, istället för fläskfilen poppase jag popcorn, mums och nu funderar jag på att göra äppelgröt. Det bara vattnas i munnen på mig så antar att det redan är bestämt. Och enligt lovi är ju gröt en bra uppladdning inför match så det är ju bra. Idag är jag helt säker på att vi kommer förlora, är ju det ibland. Om man ser till statistiken har vi spelat bra mot Strand, kanske inte vunnit varje gång men rätt ofta faktiskt. Ser man till vår tabell är vi ju klara förlorare på förhand men det som jag är säker på kommer avgöra det är att vi inte har några stora och aggressiva treor i försvar. Dom har en tjej, för vår del kan vi ju hoppas att hon inte är med idag, som brukar spela mittnia eller linje och vi klarar inte alls av henne. Hon är låååång och väldigt duktig. Maria och Mirre är tyvärr för korta för att ta henne och sen har vi väl bara anna kvar och hon brukar ju vara väldigt bra som trea men det funkar ju inte riktigt att göra jobbet ensam. Vi kommer verkligen sakna tinna men även emma, tone och märta som vi verkligen hade behövt idag. Ska bli intressant iaf och se hur lasse tänker kring det här och hur han kommer coacha. Vi är många spelare idag igen och han har redan sagt att många kommer få spela på ovana positioner. Självklart går jag in med världens krigarinställning och tänker göra allt jag kan för att plocka poäng men jag tror tyvärr att det kommer bli väldigt svårt.
Hoppas herrarna vinner sin match.

Kommentarer
Postat av: Disa

Sa ju att vi skulle vinna!!! :D

2011-02-13 @ 00:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0