Två vinster

Jag var faktiskt ganska taggad innan vår match, hade ganska höga förväntningar även om jag på samma gång kände att vi säkert skulle förlora. Det var två bra saker med matchen, vi vann och Lovisa var bättre än hon varit någon annan match den här säsongen, å det var mot Enköping, känns som om det spöket är bortjagat nu!

Något annat mer behöver man inte säga om matchen tycker jag. Det var inte många av oss som hade en bra dag idag, däribland jag. Pinsamt var det!

Sedan var det järnet hem till killarnas match, de hade redan hunnit spela 14 minuter när vi kom dit och det stod 8-4. De spelade inte superbra utan slarvade en del framåt och fick inte riktigt till det, tror inte vi ledde med så mycket i halvlek kanske 12-7. I andra orkade de inte riktigt rå på oss över huvud taget och vi kunde vinna lätt med 21-10 (tror jag, jag är verkligen bra på att komma ihåg siffror och resultat, not!). De kändes ganska nöjda och glada efter matchen, dock inte när vi påminde dem om cirkelträningen imorgon. Jag hoppas att majoriten går dit, jag vet två som inte kommer vara med men då är det ju fortfarande tolv möjliga kandidater. Är nöjd om de är minst tio stycken där! Misstänker att jag kommer bli besviken.

Just nu sitter jag och är ganska hungrig men inte sugen på att göra något alls, vi har nästan ingen mat alls, bara i frysen och det är inget som jag är särskilt sugen på om jag ska vara ärlig. Borde väl hoppa in i duschen också, eller så väntar jag till efter matchen för jag kan tänka mig att det kommer bli svettigt värre. Pulsen är redan lite förhöjd och jag drömmer om ett mirakel (egentligen borde det inte vara ett mirakel eftersom real egentligen är bättre men det känns som att det är det som krävs för att slå de där med så sjukt mycket tur och en hel del talang både fotbollsmässigt men även gnäll och filmningsmässigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0