Sovmorgon check

Vaknade visserligen inte nu, utan för några timmar sen åtminstonde, kanske vid halv 11 ungefär. Läste ut boken jag fick i julklapp, den var bra men inte fantastisk. Funderar på vad jag ska äta och när vi ska åka. Vill inte väcka björnen som sover, han borde verkligen få sova ut men samtidigt blir jag lite stressad över att klockan tickar. Man vill ju känna att man hinner med alla affärer man vill hinna med. Å så får jag påminna mig själv om att det är mig själv jag pratar om. Den tjejen som aldrig har njutit av att gå runt i affärer, den tjejen som brukar kunna avverka affärer på ungefär tio minuter eftersom en snabb blick över grejerna brukar vara tillräckligt. Och ska jag vara helt rättvis har jag ju egentligen hur många dagar till på mig att uppleva mellandagsrea och hysteri men det är just det att jag nog inte vill behöva lägga fler dagar på det som gör att jag blir lite stressad. Strunt samma, nu borde jag träna lite och äta frukost så att jag är klar när den andra vaknar åtminstonde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0