Ingen hungerkänsla än inte

Hur gör man då, nu när klockan börjar bli rätt mycket dessutom. Jag ska ju upp rätt tidigt imorgon, annars hade jag ju kunnat vänta någon timme till och sen lagat mat men jag tror att jag behöver gå och lägga mig senast ett idag iaf och egentligen skulle jag säkert kunna gå och lägga mig rätt snart, det kanske skulle vara ännu bättre för mig. Å då behöver jag ju egentligen inte äta alls. Vilket i-landsproblem. Tänk alla dem som inte har lyxen att välja om de ska äta eller inte, vissa saknar ju mat helt och hållet...

Barcelona leder med 5-0 så jag tror hoppet om poängförlust för dem är ute. Det var ju synd.


Nä vet ni vad, jag är lite rastlös och inte ett dugg trött. Jag tror bestämt jag ska gå ut i köket och provskära den där blodpuddingen och se om jag vågar äta den...

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0