En bra dag

Den var oplanerad och jag var väl inte direkt varken effektiv eller produktiv men å andra sidan var det inga krav på det heller. Jag läste lite, sov lite, tittade på tv, fick oväntat och trevligt besök av familjen Thimrén/Karlsson utan att bjuda på gevalia, tittade på film, lagade mat och nu avslutar jag dagen med att se på JVM. Sverige spelar mot Lettland och leder med 6-3, har väl inte varit någon toppenmatch direkt men det är ju ändå bara första matchen. Jag tycker dock inte att det är riktigt samma känsla på plan och kring laget som det varit de andra åren jag tittat, hoppas jag har fel för energin i sveriges jvm-lag har varit helt fantastisk de senaste åren. Taggar vi till och spelar betydligt bättre defensivt så kan det väl ändå gå vägen. Vi kanske inte har riktigt lika tydligt lysande stjärnor i år men det finns ändå en hel del talang.

Imorgon ska jag ta en rejäl sovmorgon och kanske träna lite det blev inget av träningen häromdagen så jag borde verkligen. Sedan bär det av mot hufudstaden för en shoppingtur, skulle vara trevligt med hela jeans eftersom jag alltid sliter sönder mina. På kvällen blir det bio med familjen, den här gången simon och ekarna, heter den så?

Nu ska jag spela Kungen och vänta på tredje perioden :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0