Det gick ju bra :-)

Seger och tre nya härliga poäng. Inte världens bästa spel hela tiden och ändå vinner de med 3-0, det säger väl en hel del om hur fantastiskt bra de är. Å marcelos mål i slutet är bara så himla härligt, han inledde matchen med så härlig inställning och visade upp mästerlig teknik så jag började fundera på om han inte är den bästa vänsterbacken i hela världen. Men jag kan ju inte riktigt göra den bedömningen eftersom jag typ inte ens vet namnet på någon annan vänsterback (om man inte räknar med dem i real som brukar spela där om inte marcelo är spelbar). Tänkte länka det där blogginlägget som jag skrev om tidigare men glömde visst det. Får göra det nu istället:

http://unamadridista.wordpress.com/2011/12/03/all-set-for-sporting/#more-15373


Funderar seriöst på att ställa mig upp och laga lite mat. Hittills idag har jag ätit chips, dipp, gurka och paprika. Är faktiskt inte ett dugg hungrig men det känns som om jag borde äta något vettigt ändå. Funderar på blodpudding men de hade bytt förpackningar och den kändes väldigt skum så jag är inte supersugen på det. Nu hoppas jag att Levante kan rå på barca så ledningen i ligan drygas ut inför el clasico nästa helg. Känner att jag redan börjar må lite dåligt över den matchen. Barcelona kommer säkert vinna med en massa tur och en hel del filmningar, men man kan ju alltid hoppas att det är real som tar hem det. Det skulle vara väldigt skönt med en niopoängsledning i ligan (iof har ju barca spelat en mer och då blir det väl bara sex poäng, om de inte förlorar idag vill säga).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0