2011

Januari



Vi började det nya året med att säga hej då till Emma.

Februari



I januari fyllde ju Tinna år, det firade vi i februari.

Mars



Vi tittade på Sverige-Slovakien.



I mars firade vi ju även att vi klarade kontraktet, med champagne i duschen och trevlig lagfest i Kragsta.





Det blev också en trevlig middag med våra pappor, de forna barndomskamraterna.

April



På min och Kickis födelsedag blev det grillning trots att det var mer snö på marken än det har varit sammanlagt den här vintern, nästan iaf.

I april bytte jag och Tinna snö mot försommarvärme i härliga Spanien där vi fick uppleva fotbollsmatchernas fotbollsmatch.



I slutet av april blev det äntligen vår även i Sverige och körsbärsträden blommade.



Maj



Mamma fyllde 53 i maj, vi firade med grillat :-)



Vi fick vara med om ett vackert bröllop i maj.

Juni



I juni firade vi Tim som fyllt 17 år.



Jag åkte till Uppsala för att fira min äldsta väns examen.



Jag blev medbjuden på Sverige-Finland av snälla Håkan, god mat fick vi också.



En varm dag i juni hälsade vi på hos Tinna, Özil tyckte det var kul att vi kom på besök tror jag.

Juli



I slutet på juni blev altanen klar och den invigde vi i början på juli med grillmiddag med besök av mina och Kjells vänner.



I juli var det poolparty på Åvangård.

Höjdpunkten på semestern var resan till Grekland, helt underbart!



Augusti



Man behöver inte åka till Madrid för att uppleva härlig fotbollsstämning, tyvärr kanske man måste åka så långt om man vill se riktigt högkvalitativ fotboll, men det är ingen som påstår att man inte kan njuta som fotbollsupporter även i Sverige.



Man kan grilla i augusti också!

September



Kräftskiva, tycker man inte om kräftor kan man dricka sig mätt på strawberrydaiquiri.

Oktober



Kjells familj kom på lite sent födelsedagsfika i början av oktober.

November



Kjell fick en myshelg i stan i födelsedagspresent från mig. Det blev middag, shopping, bio och hotellövernattning i november.

December



Julafton firade vi först hos pappa med risgrynsgröt, spel och lite lätt jullunch. Sedan fortsatte vi firandet hos Natte med fulldukat julbord och såklart TP precis enligt traditionen.


2011 har varit ett underbart år på många sätt. Jag har under året gjort två helt makalösa resor som jag kommer bära med mig fantastiska minnen från resten av mitt liv. Det största under året för mig har nog ändå varit att byta jobb, följa min dröm och få nya utmaningar. Kul har det också varit att börja som tränare igen, det har jag verkligen saknat. Nu ser jag fram emot nästa år och nya upplevelser, men först ska vi avsluta året med en riktig kalasmåltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0