Varor på väg

Jag har varit lite anti pekskärmstelefoner i allmänhet och iphone i synnerhet sen de kom men nu la ju min älskade telefon av och hastigt och lustigt gick jag och skaffade mig en iphone. Jag tror faktiskt helt ärligt talat inte att jag hade gjort det om det inte var för att jag råkat få syn på ett fint skal på reals hemsida till just den telefonen. Kanske hade jag gjort det ändå och än så länge är jag rätt nöjd med den (fick den i söndags tror jag) men nu har jag alltså skickat efter just den lilla saken som är orsaken till att jag tillslut gav med mig och blev ägare till en sån där tidsslukande liten manick. Jag har velat lite med beställningen från realshopen för jag har länge funderat på om jag ska köpa en realtröja från shopen också, först väntade jag på mitt medlemskort och när jag fått det var jag rätt missnöjd med det årets upplaga av matchställ. Jag har inte helt bestämt mig vad jag tycker om det här årets heller men jag tycker bättre om de svarta än de vita i år iaf. Och jag har ju två vita realtröjor redan, en fin officiell sådan och en ful fejk men som har ett väldigt fint namn på ryggen, så det kändes ganska bra att sikta in sig på en svart. Tjejtröjan såg dock på tok för mycket timglasaktig ut för att jag skulle våga klicka hem den så det blev en vanlig i medium, hoppas jag kan ha den! Jag tycker att det är lite väl dyrt för en tröja, den kostade iaf mer än 70 euro i grundpris och med tryck och så blev 18 euro till men pengarna går ju till välgörande ändamål :-) Att det blev fraktfritt om man beställde senast fredag och för över 60 euro fick mig att få ändan ur vagnen och faktiskt beställa och det fick mig att tillslut bestämma att det blev en tröja också. Tog ett bra tag för jag kom på att jag har medlemsrabatt där men då var jag tvungen att hitta mitt kortnummer och lösenord och det hade jag ingen aning om var jag skulle kunna finna, men tillslut gjorde jag det iaf. Så i slutet av nästa vecka borde jag ha ett paket med fina fina saker som väntar på mig, underbart!

Oj såg precis att klockan är rätt mycket, jag kanske borde hoppa in i duschen och gå och lägga mig. Varför är jag pigg nu för, imorse var jag ofantligt trött. Jag hade helt glömt bort hur jobbigt det är att gå upp före sex på morgonen och framförallt efter två nätter med för lite sömn. Som tur är börjar jag inte halv sju imorgon utan har lite sovmorgon, iof skulle jag gärna byta så jag fick sluta tidigt istället för att stänga men jag tänker inte klaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0