Varför?

Blir jag pigg vid tio på kvällen när jag är helt slut på morgonen och typ konstant ända till typ tio i tio på kvällen.

idag skulle jag gå typ direkt efter jobbet, mina lektioner skulle egentligen ha slutat vid ett men istället fick jag ta även den sista till två och sen gick det såklart inte att komma därifrån riktigt på en gång. Jag måste fixa nycklar till hjälmsta och sporthallen på fritid och hade ärenden på bankerna i vallentuna också så jag hade verkligen bestämt mig för att åka tidigt. När klockan var kvart i tre insåg jag att jag ändå inte skulle hinna till tre så då jobbade jag till halv fyra men sen åkte jag faktiskt till centrum. Självklart stängde fritid redan klockan tre men jag lyckades iaf göra mina ärenden på nordea som stängde fyra, jag var där typ tre minuter i och stackars personalen fick jobba över lite.

Väl hemma har jag tvättat och plockat lite och lagat mat. Jag slötittade på en film (awake kanske?) när jag åt middagen och helt plötsligt var klockan över tio. Det här är inte bra, inte alls bra för nu måste jag verkligen sova men jag är hur pigg som helst.

Imorgon kommer min babe hem, vi kanske hinner träffas en halvtimme innan han ska åka till jobbet om han blir hämtad på flygplatsen. Hoppas verkligen det. Jag behöver det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0