vända tillbaka dygnet kanske?

Jag är inte alls speciellt trött men borde verkligen gå och lägga mig så att jag orkar upp imorgon om lb-hus-herrarna får för sig att komma tidigt. Planerna för morgondagen är inte helt bestämda men jag ska måla hos min syster antingen imorgon eller på fredag och ärligt talat vet jag inte vad jag hoppas på. Jag är lite stressad över att vi inte har hunnit måla klart vårt garage och regnet bara öser ner. Eftersom jag börjar jobba på måndag och på ett helt nytt jobb så har jag verkligen ingen aning om jag kommer orka/hinna måla efter jobbet och det verkar ju nästan som om hösten är här och snart går det kanske inte att måla alls.
Idag har vi inte gjort särskilt mycket vettigt. Vi sov bort halva dagen vilket iof var väldigt skönt. Vi hade tänkt gå upp vid nio bara för att börja vända tillbaka dygnet men eftersom vi gick och la oss efter tre-fyra natten innan så sov vi lugnt vidare när klockan ringde och jag tror inte jag kom upp förrän vid tolv, kanske inte så konstigt att jag är pigg nu ;-) Jag tränade på crosstrainern ett tag, kände mig så illa tvingad eftersom jag missade träningen i måndags. Sen åkte vi och handlade och gick på biblioteket. Jag hittade två böcker om läsinlärning och läste faktiskt lite i dem när vi kom hem. Kjells böcker till skolan fanns inte så han måste åka in till stan och leta vidare. Nu på kvällen har jag spelat heroes IV, så kul men tiden verkligen bara flyger förbi då. Vi åt sen middag, fläskfile och pommes, mums medan vi såg en rätt så bra film, an education. den var klart mycket bättre än den där filmen jag skrev att jag skulle se igår, den var seg och jag tyckte inte det fanns någon riktigt härlig kemi mellan skådespelarna vilket är väldigt viktigt kanske främst i såna där larviga kärleksfilmer... Nä nu ska jag nog ändå försöka sova, ska bara plugga lite namn först :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0