Snart snart snart

är det match, det är bara trettiofyra timmar kvar typ. Det är ju lite synd att jag fortfarande inte vänt tillbaka dygnet, det har snarare blivit värre och att jag faktiskt inte kan gå och lägga mig så himla tidigt imorgon för reals match börjar ju klockan tio och är slut strax före tolv först. Att jag inte ska se den är ju uteslutet även om jag har första dagen på nytt jobb på måndag.
Jag trodde faktiskt att jag skulle lyckas få bättre dygnsrytm i torsdags, för vi somnade väl mellan 3 och 4 och lb-huskillen kom strax före halv nio, han var kvar i några timmar och sen var det dags att åka och måla hos helena, det var skönt att vi kunde göra det i torsdags. Vi hann precis bli klara med alla väggar och tak och äta middag innan vi var tvugna att åka direkt till träningen. Det var första inneträningen och jag såg faktiskt fram emot den väldigt mycket. Vi var nio stycken och var inte inne hela träningen så det blev inte särskilt mycket spel men det var kul att få komma in och hålla i en boll igen :-) Jag tänkte att jag skulle gå och lägga mig direkt när jag kom hem men då var jag ju såklart inte ett dugg trött utan kunde titta på film och spela heroes. Det blev inte riktigt lika sent som de andra nätterna eftersom jag inte sovit mycket alls innan så jag hade förhoppningar om att kunna gå upp tidigt ändå men det blev visst inte så. Och igår somnade jag vid fyra men jag vaknade faktiskt före 11 och det är ju nästan framsteg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0