Shopping

Vi har varit iväg på en snabb tur till arninge. Jag var tvungen att köpa innetofflor till jobbet, jag slängde mina gamla när jag slutade på förskolan, var på tiden hade ju haft dem varje dag i tre år så de var rätt slitna kan jag lova.  Blev ett par vanliga från skopunkten, jag tycker om dem och de är i lagom prisklass för ett par skor till jobbet tycker jag :-)  Sen så blev det visst tre par skor till, två par höst/vinterskor och så ett par inomhushandbollsskor, var också dags kände jag. Dem köpte jag från XXL och dit gick vi bara i jakt på ett par träningsshorts för jag såg att mina höll på att gå sönder helt och hållet när jag slängde dem i tvätten idag. , där hittade kjell ett par bra jobbskor också.

Annars är jag mest lite smånervös inför imorgon och har sjuk abstinens eftersom jag förväntade mig att få se en realmatch i helgen och att det nu inte blev så. För min del behöver de inte komma igång till nästa helg heller nu för då är ju vi i falun och jag misstänker att jag inte kommer kunna se den, fast man kanske ska ta med sig datorn och koppla den till iphonen så kanske man lyckas :-) Aja först ska vi väl se om strejken håller i sig eller inte.

Nu ska jag leta rätt på någon bra film att dega framför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0