Kunde inte låta bli

att njuta lite mer av segern och surfade in på reals hemsida istället för att hoppa rätt ner i sängen. Å där såg jag att ronaldo redan gjort 102 mål för klubben, varav 69 är i ligan. Och då har han alltså spelat i två säsonger och en match. Å det är ju fantastiskt och han växer i mina ögon nästan för varje match, för nu är det verkligen inte ofta man ser honom ligga ner och förstärka situationer, samtidigt som det känns som om han är minst lika hungrig nu som när han kom till klubben. Men fortsätter han spotta in mål i det här tempot är ju rauls rekord lite i farozonen och det tycker jag kanske inte känns hur bra som helst. Ronaldo får gärna ha ett fantastiskt år och vinna skytteligan igen men de kanske kan sprida ut målen lite mer på säg özil, ramos och higuain också :-D

Raul spelade totoalt 741 matcher och gjorde 323 mål för real madrid så några må kvar är det ju till just det rekordet iaf. Och 741 matcher (vilket är rekordet i klubben) känns ju iaf inte som om ronaldo kommer bräcka...

Nej nu får jag ge mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0