Just idag mår jag bra

fast det gör jag ju nästan alltid som tur är men nu fick jag äntligen träffa min babe igen, iaf nästan en timme. Guld värt. Och eftersom jag MÅSTE hämta en nyckel imorgon på fritid och de stänger klockan tre så SKA jag åka från jobbet senast strax efter två så då kanske jag hinner träffa honom någon timme imorgon också, lyckliga jag :-D På fredag åker han ju till Danmark och jag vill hinna träffa honom lite innan det iaf.

Jaha då var det bestämt att det blir steg ett i Önnered. Just nu känner jag mig lite splittrad, för jag hade bestämt och har sagt till alla inblandade att mina egna matcher går före killarnas. Men jag känner ju verkligen att jag egentligen mycket hellre är på deras matcher. Eller jag vet inte, det kommer ju säkert påverkas av hur det går. Resultatmässigt och spelmässigt. Just nu känner jag dessutom väldigt starkt att jag egentligen inte tillför damlaget alls mycket. Jag var sämre än värdelös på träningen i torsdags och det känns som om det är rätt många som ligger ungefär på samma nivå i laget och jag hoppas nog helt enkelt att alla ska kunna vara med så jag kan hoppa över vissa matcher. Å när det gäller ungdomssm så har vi ju bestämt att vi ska satsa lite extra och hur ser det då ut om tränaren struntar i att åka med? Aja vi får se hur allt artar sig. Imorgon är det träning iaf och det är väl hög tid att jag detaljplanerar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0