Hinner inte riktigt med

Veckan har som vanligt bara flugit förbi. Och då är det ändå väldigt få barn på förskolan och dagarna går därav otroligt mycket långsammare än de kan göra när det är full rulle. Som det ser ut nu är det min sista arbetsdag på jobbet imorgon. Känns väldigt skönt, för nu när det är bestämt och så nära så går man bara och väntar på det i vilket fall som helst. Fast jag kommer sakna ihjäl mig efter barnen. Jag träffar många barn mer än vad deras föräldrar gör, iaf vaken tid och självklart är de en stor del av mitt liv. Det är omöjligt att inte avguda dem och älska dem, även om man självklart även nästan kan slita sitt hår i frustration över olika situationer. Hur som helst kommer jag sakna dem otroligt mycket!

Efter jobbet blir det en tripp in till huvudstaden där vi ska fira att Kicki jobbar sin sista dag, tydligen vill vi dela mer än bara födelsedag med varandra :-) och tydligen är det som vanligt hon som ser till att organisera ngt sånt när hon har en anledning att fira, vad gör jag lixom? Det ska bli kul iaf :-)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag ska se till att vi firar dig med :D

2011-08-05 @ 15:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0