Optimalt resultat?!

Ja klaga kan jag ju då rakt inte. 4-0 till Real känns ju riktigt härligt och 2-5 till Schalke var ju ett riktigt drömresultat. Men jag tänker inte ta ut någon seger i förskott, allt kan hända!

Jag var inte superkoncentrerad på matchen för jag blev lite distraherad av en helt spontan monopolomgång. Oj vad jag har längtat och idag helt från ingenstans så kom Lovi och Anna och så blev det en omgång. Ganska jämt var det iaf mellan mig och Lovi men den sistnämde stod som segrare och jag kan inte annat än att gratulera, inget kunde ju förstöra mitt glada humör efter fotbollsmatcherna.

Idag fick vi stegräknare till jobbet, vi ska vara med i en sån där gåtävling. Målet är väl att jag ska gå minst 10000 steg om dagen och idag har jag lyckats gå hela 15077 steg :-) 3000 blev det på crosstrainern. Det var jobbigt men härligt att träna på den igen, var ju ett tag sen. Nu har jag dock ont i halsen igen men jag hoppas att det går över till imorgon, jag pallar inte med att vara sjuk nå mer. Det får räcka med två veckors träningsuppehåll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0