Mer energi av att jobba

Dagen började med förskolechefsmöte, sedan var jag några timmar i barngrupp och när jag enligt schemat slutade så hade jag två stycken utvecklingssamtal. Det vore skönt om jag hann med alla utvecklingssamtal innan jag åker, skulle va skönt att ha det avklarat och inte behöva ta itu med det direkt när jag kommer tillbaka, dessutom är det ju påsk då och inte helt lätt kanske att hitta tider som passar mig och föräldrarna.

Imorgon är det en superduperviktig match. Jag såg att Ronaldo, Marcelo och Alonso är tillbaka i truppen och jag hoppas verkligen de är ordentligt spelklara, för de behövs ju verkligen på planen det märktes ju inte minst i helgen. Det skulle nästan känts bättre om de hade haft bortamatch imorgon för då hade de kunnat skaffa ett bra utgångsläge för hemmamatchen, men men nu är det som det är. Jag kommer iaf sitta och bita på naglarna imorgon för jag tror det kommer bli riktigt jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0