Klockan är mycket!

Jag gjorde lite överslagsräkning och kom fram till att klockan var typ tolv, inte så farligt tänkte jag men insåg minuten senare att den nog var lite mer än så.Å jag är inte uppe i mina tiotusen steg än, bara 9800 så jag får väl stampa samtidigt som jag borstar tänderna för nu måste jag ju sova, trots att jag är klarvaken. Imorgon är det nämligen en realativt lång arbetsdag. Dels jobbar jag ju som vanligt men det är även fem möten inbokade, ett med mina chefer och resten med föräldrar. Jag börjar inse hur otroligt nära det är att vi åker och jag börjar bli lite stressad. Främst över biljetterna, jag hoppas verkligen vi hinner få dem men även över allt jag borde hinna göra innan vi åker. Men nu i säng i säng som min babe brukar säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0