Höstlegender

Jag sitter med varm choklad och grädde och har bäddat ner mig i soffan. På tv visas höstlegender och det är en av mina tidigare favoritfilmer men som jag typ helt och hållet glömde bort i några år känns det som. Just nu kom den värsta delen i hela filmen som jag vet att jag grät mängder till när jag såg det och så fort jag tänkte på det i månader efteråt fick jag tårar i ögonen så nu bestämde jag mig för att passa på att föra in dagens steg istället. Idag blev det hela 17889 st, helt okej tycker jag. Kan behöva massa evxtra marginal eftersom jag nog kommer gå rätt få steg på helgerna om jag känner mig själv rätt.

Goonatt

Kommentarer
Postat av: Tinna

Grymt bra med dom stegen! Bra jobbat!



Imorgon har vi massssor att prata om!! För snart åker vi!!!!!!

2011-04-06 @ 22:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0