Helt klart sämsta dagen

iaf om man tänker på min stegtävling. När klockan var sex på kvällen tror jag inte att jag hade kommit upp i 500 ens. Å nu sådär en kvart innan midnatt så är jag uppe i 2770, hmm hur ska det här gå. Tur att jag inte kör helt och hållet efter klockan, utan jag kör på tills jag går och lägger mig och sedan börjar jag när jag går upp. Så jag antar att det bara är att snöra på sig skorna och ställa sig på crosstrainern. Om en timme tror jag det blir filmvisning här och i värsta fall får jag väl köra gående tittande...

Idag spelade härliga real mot valencia och jag tyckte mou visade att ligan inte är intressant längre då 7-8 ordinarie spelare från startelvan inte var på planen när matchen började. Men det gick ju strålande ändå, trots att det var trean i tabellen som stod för motståndet. 6-3 blev slutresultatet och det får man väl säga är mer än godkänt, ramos, marcelo och pepe saknades ändå i backlinjen så jag var rädd för typ 10 mål i baken. Barcelona vann mot ett utav bottenlaget utan att imponera, jag såg visserligen inte så mycket av matchen, kanske bara 20 första men det verkar så om man läser kommentarer och artiklar om matchen. Det känns som om det finns en liten liten chans att nå den åtråvärda finalplatsen i Champions leauge, hoppet är väl det sista som överger en... Jag har varit ett realfan så länge jag kan minnas att jag varit medveten om att det finns lag i andra länder, och de senaste åren har mitt hjärta börjat slå ännu hårdare i takt med att jag sett mer matcher och hänt med mer, å de senaste åren (då det i jämförelse med historiken har gått väldigt dåligt för real) har min hängivenhet till de vita bara vuxit men i år märker jag verkligen hur roligt det är att vara realfan då man kan vara stolt och glad över vilka spelare som är med, vilken tränare, vad de har för attityd och spelarglädje och vilket spel de spelar. Det vore ju nästan för bra för att vara sant om de skulle lyckas ta sig vidare men som sagt jag kan ju iaf hoppas.

Den här glädjen och kamratskapen tror jag har varit väldigt viktig, å det blir en positiv spiral eftersom det är ju roligt att vinna, å har man kul då är det lättare att vinna... Åh jag blir så glad när jag ser dem :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0