Handbollsskolan

Är ju grymt mycket roligare än boll-lekis. Nu kanske jag tycker det för att jag haft handbollsskolan en gång och är mer än ganska trött på boll-lekis. Det får mig att börja drömma efter att jobba som lärare, för jag borde ju tycka att det kanske är roligare eftersom barnen då är lite äldre, kanske inte för det går nog inte direkt att jämföra.

Ikväll är det match, hoppas det går bra, såg att benzema fortfarande är skadad. Han är dock på väg tillbaka hoppas bara han får behålla den där kalasformen som han hade innan skadan. Såg ett tvklipp från real-tottenham matchen, eller det var från spelargången innan matchen å jag blev så glad när jag såg hur kamratliga realspelarna var med varandra, och ramos kom och klappade alla spelare och kommentatorerna sa att han gör det på ALLA före match och att han ALLTID gör det :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0