Grattis Kicki!

Och grattis till lilla mig också, som numera är 27 år, helt sjukt!

I födelsedagspresent önskar jag mig tre poäng av real, kortet var ju kul att få men tre poäng känns ännu viktigare ;-)

Jag drömde förövrigt att jag och kicki fick värsta presenterna idag, iaf Kicki. Hon fick en systemkamera, dock inte D90 och massa pysselgrejer av oss i gänget, plus en annan sak såklart men det kan jag ju inte skriva nu... Jag fick någon teknisk sak som jag inte hade någon aning om vad det var. Den var liten, typ som tre st usbstickor tillsammans och så var det tydligen ett moderkort innuti den, spännande :-)

Nu är det så att jag inte är en person som lägger allt för stor vikt vid födelsedagar och presenter. Jag tycker att självklart är det kul att ge en present till någon om man lyckats hitta något som man tror kan passa bra men annars tycker jag bara det känns framtvingat och jobbigt.

Jaha så vad ska jag göra på min födelsedag då? En annan sak som finner ganska ointressant är det här med planering. jag hade funderingar på att dra ihop en fest eller något för några månader sen men det har jag släppt, istället blir det en halvt planerad halvt spontan middag här istället med några underbara människor. Jag vet fortfarande inte vilka, vi blir väl 6-8 personer kanske, tur att man är flexibel. Jag lovade Lovisa att hon skulle få äta grillade majskolvar idag så det hoppas jag att vi kan ordna. Det ska bli så sjukt gott med grillat, va ju ett bra tag sen nu.

Så fram tills dess borde jag städa lite, jag funderar på om jag ska köra ett kort träningspass också. Jaq tränade ju ingenting förra veckan för att jag hade ont i halsen, det blev lite bättre men sedan klart värre igen och hela den här veckan har jag varit förkyld och haft en infektion som inte velat ge med sig. Förkylningen är på väg bort nu äntligen vilket tyvärr inte infektionen verkar vilja riktigt än men jag tror inte ett träningspass skulle innebära någon katastrof, men samtidigt känner jag att jag kanske lika gärna kan vänta till imorgon med det. Anna körde faktiskt sitt första pass på cross-trainern igår, riktigt stolt är jag! Äta kanske jag borde också, det blir många beslut att ta nu, jag börjar med att bestämma mig för att sluta blogga helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0