Det är mindre än en vecka kvar :-D

Många tankar just nu kretsar kring nästa veckoslut. Det ska bli så fantastiskt härligt. Jag har sjukt höga förväntningar och det kanske inte är superklokt men samtidigt så tror jag faktiskt på allvar att de flesta kan slå in och kanske överträffas. Kanske inte efterfest med laget, det är väl att ta det till sin spets en aning ;-)

Jag hoppas verkligen att real vinner för det skulle bli så väldigt mycket roligare då tror jag, men för det andra så tycker jag verkligen att de förtjänar en vinst i ett el classico nu, var ju ett tag sen... Å Barcelona har ju haft så mycket flyt de senaste åren så de kanske rentav kan må bra av en mindre motgång. De är så duktiga så de skulle ju absolut klara att repa sig efter en eventuell förlust, de har ju dessutom sannolikt flera matcher att ta revansch i under månaden som kommer. Men jag ska poängtera att jag inte tar ett avancemang i CL för givet utan jag tror absolut att real kan tappa det även om jag av hela mitt hjärta innerligt hoppas att de inte sumpar det här...

Igår gick jag lite dåligt, kom bara upp i 10761 steg och idag är det inte mycket bättre utan jag ligger på 11450. Men men det är över 10000 steg per dag än så länge och det är ju målet så än så länge är jag nöjd. Kan tänka mig att entusiasmen lägger sig med tiden och stegen kommer minska i sitt antal men än så länge ser det ju bra ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0