Dags att träna!

Jag har bara gått ungefär 5600 steg idag så det är hög tid att jag ställer mig på crosstrainern, har tänkt göra det sen kjell åkte till jobbet vid sju men det har inte riktigt blivit av än bara...

Jag har faktiskt varit väldigt duktig med mina steg tycker jag. Som mest har jag gått 31334 steg på en dag, det var iof den första dagen i Barcelona men ändå. Å jag har faktiskt gått över 10000 steg varje dag sen jag började (5 spril), visserligen är det rätt många som jag gått ganska precis över 10000 men det är ju ändå över faktistk :-) Mest nöjd är jag med att jag faktiskt ställde mig och tränade när jag kom hem från Madrid. Vi kom väl hem strax före nio och då hade jag bara gått typ 4500 steg eller nått sånt och trots att det fanns många saker jag hellre ville göra än att träna så gjorde jag ändå det, å det var efter att jag och anna suttit och pratat om hela resan och massa annat, så jag tror jag började träna efter 10 iaf och då skulle jag ju upp och jobba dagen efter.

Nu är klockan elva men jag har ju faktiskt slappat hela dagen och är ju ledig imorgon så då känns det inte mer än rätt att köra på ett tag. Tränade i tisdags när jag kom hem som sagt och så körde jag i 40 min i onsdags också, börjar ju likna något igen. Jag har tränat så fruktansvärt dåligt under uppehållet mot vad jag trodde att jag skulle ha gjort men jag var faktiskt sjuk i över en vecka och så har jag ju varit utomlands så lite ursäktad tycker jag att jag är :-)

Nä sluta svamla och börja träna!!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0