Bättre dagar och sämre dagar

Det här skulle man kunna säga är en sämre dag. Jag har varit deprimerad och energilös och tom, det här är inte för att klaga utan bara konstatera. Jag är otroligt lyckligt lottad och väldigt nöjd med mitt liv överlag men idag har det varit en jobbig dag. Egentligen inte av någon särskild anledning utan snarare många tillsammans. Eller kanske bara för att jag ska uppskatta de vanliga härliga dagarna ännu mer.

Kvällen blev iaf bättre än dagen. Helena och mamma kom på besök och vi lagade spenatsoppa, nog min favoritsoppa (ska väl nämna att jag inte är någon soppfantast). Till efterrätt åt vi våfflor mums! Jag har en hel del saker som jag verkligen måste göra men jag vill inte, blä! Det är väl iof lika bra att ta tag i dem så det blir gjort.

Nu längtar jag mer än någonsin till Spanien!

Kommentarer
Postat av: Tinna

Jag med, jag vill åka nu nu nu.

2011-04-03 @ 21:45:37
Postat av: Anna

Hoppas att idag va en bättre dag:)

2011-04-04 @ 23:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0