Tvekan

Sitter i soffan med datorn i knät. Har precis tittat igenom kickis kroatienbilder (vad fina de är Kick!) och blir rätt sugen på att göra en reseskildring eller något men vet att jag var helt död när jag skulle upp i morse strax före sex och vet att jag kommer vara ännu mer död imorgon när jag ska upp vid sex så jag borde verkligen inte, särskilt inte med tanke på att jag inte ens duschat efter träningen ens.
Jo nej jo nej, ska jag göra ngt ska jag ju göra det ordentligt och det hinner jag verkligen inte... fast när kommer jag någonsin hinna det, skulle ju kunna börja.... fast då känns det ändå inte värt det.... åh säg hur jag ska göra!!!
Kom precis på att jag och min kära dator inte varit så bra vänner på sista tiden och den har svarat genom att hänga sig flera gånger om dagen och jag skulle utmana ödet om jag skulle få för mig att pyssla med det här nu, så alltså hoppar jag in i duschen och går sen och lägger mig, fan va bra jag är!

Måste förresten bara tillägga att jag tycker om handboll asasasasmycket och jag nu hoppashoppashoppas att det blir som jag vill! Det var kul att spela lite mot herrarna idag tycker jag.
Å så måste jag bara nämna hur underbart det var att se bengan boys i fångarna på fortet med gunde och agneta :-D Åh vad man har saknat de spelarna, den stämningen och hela grejen. Jag är så oerhört tacksam över att jag fått uppleva den eran svensk handboll ägde!

Go natt!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Håller med dig helt om det "gamla" handbollslandslaget man saknar dem verkligen!



Vi tyckte att det var kul att spela mot er också :-)

2010-09-03 @ 22:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0