Snart smäller det

Champions Leuge drar igång för Real Madrid. Jag är nervös redan nu och hoppas verkligen verkligen att de spelar bra och vinner. Schalke mötte Lyon igår, och jag har insett att jag verkligen inte tycker om lyon i cl, de vinner alltid mot "mina" lag ;-) Schalke förlorade med 1-0 vilket var väldigt synd, jag hann se de sista 3-4 minutrarna så jag har ingen aning om hur matchen var. Det otroligt härliga och roliga var att jag fick se .... (gissa tre gånger) åh vad jag har saknat det, å han hade vit tröja som vanligt :-) Å han visade kämpaglöd in i det sista!


Måste lägga till att jag verkligen ska hålla tummarna för Frösunda som spelar final på studenternas ikväll i Upplands-cupen, skulle va sjukt kul om de vann :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0