Snart är det fredag

Å det behöver jag. Imorgon efter jobbet ska jag bara ha fredagsmys, är det målarväder behöver jag visserligen måla men det ser jag nästan fram emot. Ikväll var det föräldramöte och det gick bra tycker jag. Mindre bra går det på handbollen då vi har svårt att hitta spelare till reservlagsmatchen på lördag. Fast troligtvis har vi lyckats hitta en kanoncoach ;-) Ska jobba vidare med det imorgon hoppas vi får ihop några till...
Tydligen så vann Schalke sin första seriematch igår (av fyra) å det var den första jag såg lite på, tittade på den och barcelonas lite om vartannat... Så det betyder väl att jag måste titta på alla deras matcher framöver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0