Blä för halsont

Just nu är det tungt. Det är inget jag egentligen vill gnälla över utan snarare konstaterar för mig själv. Jag är supernöjd med mitt liv och otroligt tacksam över allt jag haft, har och kommer att få, det gäller materiella saker, upplevelser, erfarenheter och relationer osv, allt med andra ord. Men hur glad jag än är över mitt liv och hur nöjd jag än må vara tänker jag ändå beklaga att jag har väldigt ont i halsen och därför inte kan träna ikväll. Det lilla positiva är ju att jag får vara hemma då, jag älskar mitt hem och tycker att jag är hemma på tok för lite just nu men det känns inte bra att inte träna. Vi är få som det är och träningarna blir ju inte direkt roligare om vi blir ännu färre, hoppas många kan träna ikväll och kommer så det blir en rolig och givande träning, för klasse och för laget.

Kommentarer
Postat av: anna

det var det inte kan jag berätta :(

2010-09-07 @ 22:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0