Underbar kväll

Eller inte!

Jag blir så förbannat trött på allt som har med handbollen att göra just nu. Framförallt så förstår jag inte hur folk tänker när de skriver i lagets gästbok, saker som bara har med laget att göra, eller saker som överhuvudtagit inte har på internet att göra. Jag sitter nu uppkopplad och skriver relativt fritt det första jag tänker på, motsägelsefullt kanske det men jag tycker ändå inte det. Det är STOR skillnad att skriva något på sin egen privata blogg och att skriva något på ett lags hemsida. Dessutom tycker jag att det är så pinsamt när vuxna människor kan göra så och på samma gång inte ens våga stå för det, antagligen känner väl personer i dessa lägen på sig att de inte borde, att det inte är rätt och därför väljer att göra det anonymt men det gör ju bara att ilskan oftast blir ännu större och ledsamheten också för den delen.

Jag tycker inte att det har fungerat bra i damlaget den här hösten så här långt, jag orkar inte gå in på alla anledningar till varför det inte har gjort det, det är väldigt många anledningar anser jag. Det går inte att skylla på en eller två personer utan det har nog snarare typ med oss alla att göra på olika sätt.
Men jag tycker att oavsett hur arg man är eller hur missnöjd man är med något så ska man inte basunera ut det på nätet och FRAMFÖRALLT inte i gästboken för laget. Istället ska man lösa det på bästa sätt inom laget. Undra vad som händer i framtiden?

Det lilla positiva jag tänker ta med mig från den här kvällen (i handbollstemats avseende) är hur många härliga och underbara människor jag ändå känner inom handbollen, som försöker hitta lösningar och är så givmilda med sin tid och sitt engagemang.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0