Snart match :-)

Jag kan ju inte påstå att jag är helt frisk men jag har faktiskt inte så ont i halsen och det är ju det viktigaste. Har dock lite svårt att andas om jag rör mig men det går nog bra ändå. Idag möter B-laget Jakobsberg och det är första matchen som inte krockar, tur att den inte gör det eftersom nästan alla som kan vara med idag även ska spela med A-laget i helgen. Jag tror vi är sex utespelare och två målvakter så det blir till att bita ihop och köra så mycket som möjligt. Ska blir rätt kul faktiskt.

I morse drömde jag en hel del handbollsrelaterade saker. Eller allt gick typ ut på att det snart var match, men det hände massa konstiga saker emellan. Jag var konstant stressad i drömmarna iaf. I en dröm hade jag missat matchen helt tror jag, eller jag trodde det först iaf för att sen inse att klockan inte var lika mycket som jag trodde. I en annan skulle jag hinna äta på Biscotti på sju minuter innan samlingen, i ytterligare en dröm missade jag och anna tåget som hela laget skulle ta. Karin skulle vara med helt plötsligt och drömmarna pendlade mellan jakan-matchen och strandsmatchen. Skumt. I en om strand var jag på samlingen men var tvungen att äta två hamburgare medan de andra värmde upp? (undra om jag var hungrig inatt?) I den drömmen höll jag på att springa runt i olika utrymmen och korridorer samtidigt som jag var på helt andra platser än i en hall och hela tiden var jag stressad samtidigt som jag verkligen försökte tagga igång till matchen. Å rätt vad det var hörde jag musik från Braveheart och fick i drömmen inre bilder i mitt huvud från filmen och det gåshudspeppande tal han håller inför ett slag. Å lite senare i drömmen såg jag glimtar från Spaniens guldfirande på någon tv, å jag blev så peppad när jag såg ramos med medalj kring halsen och superglad. Haha jag är verkligen inte frisk någonstans men det har jag aldrig påstått heller. Nu börjar det bli dags att äta något tror jag för jag har varit uppe i snart två timmar och varit ganska hungrig stora delar av den tiden och jag vill inte behöva stressa i mig något som jag gjorde i drömmarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0