Lite seg

Efter en tredje film, sista var skattkammarplaneten, är jag rätt seg och väldigt hungrig, det blev inte spenat och har inte blivit popcorn än heller, istället har jag ätit en avocado och några oliver, hm kanske dags att ta något mer snart. Jag känner mig helt svullen i ansiktet för jag har gråtit mer än jag har gjort på länge. Grät en hel del till cast awey som följdes av stora tårar till en officier och en gentleman för att avsluta med några små tårar till den sista...

Kan inte bestämma mig för om jag ska gå och lägga mig eller få något ätbart i mig. Är lite uttråkad faktiskt och längtar efter mina husdjur ;-)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Taga till nu för matchen imorgon! Ni brukar inte släppa in så många mål.... Ni fixar det. Ta ut all ilska och all frustration i försvaret....

2010-10-09 @ 00:07:55
URL: http://www.nogg.se/elipet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0